22 enero 2010

Alumnas de Estética do IES Carballo Calero esixen que se lles cambie unha profesora

Noticia del Diario de Ferrol
Un grupo de alumnas dos ciclos medio e superior de FP de Estética que se imparten no IES Ricardo Carballo Calero de Caranza -non estiveron todos os que secundan a protesta por mor da xornada de folga, segundo informaron- concentráronse onte no centro educativo para protestar pola formación que están a recibir por parte dunha profesora substituta que está a cubrir unha baixa nas materias de Hixene e manicura e Micropigmentación.

As estudantes esixen que se lles facilite un profesor “que esté cualificado, porque lo que nos da ésta no sirve para nada”, comentaron. Unha petición que veñen reclamando desde o pasado mes de novembro pero que a día de hoxe está sen resolver. De feito, segundo informaron, o pasado mércores representantes das alumnas mantiveron unha reunión coa inspectora de zona, que hoxe mesmo visitará o centro educativo para avaliar a situación e reunirse co director do instituto. As alumnas, que desde o principio contaron co apoio da dirección do centro, apuntan que non poden seguir recibindo “esta pésima formación”, sobre todo cando están a piques de comenzar o período de prácticas en centros de traballo. Por iso, e como están “muy cansadas de seguir esperando y ver que el asunto va para largo”, onte unhas vinte persoas decidiron concentrarse en acto de protesta, anunciando ademais que de non solucionarse o problema continuarán con novas accións.

Un grupo de alumnas del Carballo Calero piden que les cambien a una profesora por su «falta de cualificación» (La voz)

Un grupo de alumnas de los ciclos medio y superior de estética del instituto Carballo Calero se manifestaron ayer al mediodía a las puertas del centro para exigir que la Consellería de Educación les cambie a la profesora que actualmente está cubriendo una baja en las asignaturas de higiene, técnicas de maquillaje y micropigmentación, por su «falta de cualificación».
Las estudiantes llegaron a esta situación después de «soportar» cuatro meses de clases en las que, según dicen, no han aprendido absolutamente nada. «Esta profesora es maja, pero no sabe dar las clases. No da apuntes, trae la materia sin preparar, tiene dificultades para resolver las dudas y a veces ha hecho cosas raras como maquillarse en clase o abandonar el aula de repente», apunta Miriam Cordero, portavoz de las alumnas. «Al principio pensamos que estaba un poco despistada y lo dejamos pasar, pero las cosas no mejoraron», añade.
Según las alumnas, la situación es «insostenible» y, además, no entienden cómo la Consellería de Educación eligió a esta profesora para cubrir una baja, «a pesar de tener abierto un expediente por los mismos motivos en la provincia de Pontevedra»
Tras concentrarse a las puertas del instituto de Caranza, las alumnas de los ciclos de Estética mantuvieron una reunión con la inspectora de Educación, quien se comprometió a solucionar el conflicto en el plazo de una semana, según informaron fuentes de la consellería, aunque no concretaron lo que pasará con la profesora.
Ante el compromiso de la inspectora, las alumnas han decidido suspender las concentraciones. «Vamos a darle un voto de confianza y dependiendo de la solución que nos dé, decidiremos si hacemos o no nuevas concentraciones», apunta Miriam Cordero.
«En los exámenes que nos ha hecho casi todas hemos sacado nueve y dieces, pero eso no es lo importante. Lo que nosotras queremos es aprender y con esta profesora no lo estamos logrando», anota la portavoz de los alumnos.

1 comentario:

Eumes dijo...

Noraboa aos alunn@s do IES Carballo Calero por desmostraren con estes actos o interese en aproveitar o tempo e non para tentar pasalo ben, ainda que facendo teima do sarcasmo galego "estéticamente" cheirame mal, porque cando o galego protesta razón leva...... Desde Pontedeumne todo o meu apoio. Apertas Susete.